Så har I mig tilbage….

Billede 06-08-14 12.55.34 (1)

 

Efter tre forrygende uger, fyldt med alt det jeg holder aller mest af. Vi har hygget, leget, grint, badet, solet, løbet, hoppet, bygget, læst, kørt, rullet, kastet, plasket, spist, snoldet og meget meget mere. Og vi har tilbragt hvert eneste minut sammen, hvilket har været det bedste af det bedste.

Vi startede ferien i Ribe hos gamle venner, kørte derefter til nordjylland og tilbragte en uge i sommerhus med familien, havde en uge herhjemme hvor vi byggede haveskur, samt så masser af venner og sluttede af med en tur til hovedstaden, hvor vi blandt andet var på Bakken og i ZOO. Det har været en af de ferier, hvor vi ikke har haft de store planer, og hvor der har været tid til spontane udflugter. Det har været utrolig afslappende, både for os voksne og for Alexander. Vi tog f.eks. i svømmehallen to dage i træk, bare fordi vi kunne og fordi at Alexander er sindsygt begejstret for at være afsted. Han kan rigtig “svømme” nu, og vil gerne kravle op på kanten og hoppe ned til os, igen og igen og igen og….. 🙂

Imorgen er det hverdag igen, hvilket betyder mere struktur omkring sengetider, is-indtag og mængden af Elmo’s World på netflix, men jeg tror nu det bliver meget godt for os allesammen at starte igen. For mig venter et spændende semester med et job som vikar i “den nye folkskole”, nyt linjefag i engelsk, fransk på aftenskole og jeg er kommet med i en læseklub, hvor vi har første møde i næste uge. Jeg ser meget frem til alle de nye udfordringer og oplevelser og allermest glæder jeg mig til efterår, striksweaters, varmkakao og risengrød. Jeg er en af dem, der her efter sommerferien, begynder at glæde mig til kulde og jul. Godt man altid kan se frem til noget. 😉

Det er forøvrigt også her i august at novelleudgivelsen med min novelle er planlagt til at udkomme, så det venter jeg også spændt på. Og vigtigst af alt, så er jeg tilbage på bloggen, med masser af indlæg forude. Jeg skal blandt andet have gang i madplanen igen, samt der skal samles op på sommerferiens mange læseoplevelser. Det bliver fedt at være tilbage på tasterne.

Håber I også har haft en dejlig sommer – måske er I først lige er gået på ferie! Har I oplevet noget fedt? Har I læst noget fabeagtigt? Har I nydt den skønne sol over Danmark?

 Afslutningsvis en håndfuld glimt fra vores ferie. Mest af Alexander selvfølgelig! 🙂

Billede 23-07-14 15.27.13

Masser af solbadning og skønne bøger i sommerhus

Billede 24-07-14 12.46.49

Når man løber i sin ferie, må man gerne indtage kalorier i denne form! 🙂

Billede 07-08-14 18.12.27

 

Billede 07-08-14 18.28.37

Et af de skønnesteder at spise i København. Nemt og lækkert!

Billede 06-08-14 13.40.09

Fra ZOO

Billede 28-07-14 14.58.10

Så har han knækket koden med iPad’en

Billede 06-08-14 14.21.08

Mmmm… is! 🙂


Billede 05-08-14 12.39.30

I træning til kørekortet!

Skriv et svar

