Klar til vinterkulde

Billede 09-07-14 15.23.35

Efter 14 dages intensiv Bodyflow i forbindelse med det nyeste release, er jeg efterhånden ved at være godt træt af at lugte til andres sure tæer og sved på yogamåtterne i centret! Ja, de bliver sprittet og vasket reglmæssigt, men man ved aldrig hvem der har været der før en, og hvad de evt. har efterladt. Derfor har jeg været inde på http://www.yogaudstyr.dk, og bestilt en ny måtte. En der er lækker blød og som giver perfekt kontakt med gulvet.

Når jeg bestiller online, tjekker jeg altid lige sitet for evt. andre spændende ting, ligesom jeg ville gøre i en fysisk butik, og jeg faldt over deres udvalg af toesocks. Kan huske vi gik i dem da jeg boede i USA, og at jeg havde et par med hjem, som blev brugt som hyggesokker i de kolde måneder. De er slidt og borte nu, så blev enig med mig selv om, at det var på tide med et nyt par. Samtidig opdagede jeg, at de også fåes med skridsikre dutter under, så man kan bruge dem til yoga og bodyflow på kolde dage, uden at man går i spagat fordi man glider. Helt perfekt til mine små fusser. 🙂

Jeg har nu fået det hele hjem og er vildt begejstret. Sidder faktisk med det ene par sokker på nu, og har allerede haft måtten i brug. Så er der bare at vente til lidt koldere dage, hvor jeg kan prøve de andre sokker. Det bliver fedt! 🙂 (Skal nok opdatere når de er afprøvet!)

Vil lige slutte af med at nævne, at det er en helt speciel følelse at have toesocks på, så hvis man ikke har prøvet det før, er det nok en god ide at prøve det af med et enkelt par, inden man evt. går amok og købe flere par. 😉

(Indlægget er ikke sponsoreret – udelukkende min egen personlige holdning.)
Skriv et svar

