Mit seneste fejlkøb til Alexander

Jeg elsker at købe ting til Alexander – hvilket jo nok ikke er en helt unormal ting at elske som mor. 🙂 Og når man shopper meget, så kan man jo ikke undgå fejlkøb indimellem!

Mit seneste er et par små sandaler med elastikrem om hælen. Konceptet er fint nok, og det samme med tanken om at han kan have dem på når han skal på stranden, når han fiser rundt på terrassen hvor der ligger en del småsten, eller bare når vi lige skal et smut ud. For det vil være nogle han ret hurtigt selv vil kunne arbejde af og på. Men bare fordi at konceptet og tanken holder, så er det ikke sikkert at virkeligheden gør det. For når han har dem på, spænder elastikken om hælen slet ikke nok, til at han ikke skubber sig bagud i skoen, og ender med at gå med hælen ud over sålen.

Er det mon størrelsen? Nej – prøvede flere forskellige nede i butikken og endte med en str. 19-20 (han er normalt en 22), så en lille størrelse, der burde kunne holde hans fod på plads.

Jeg må acceptere, at det der er smart ikke altid fungerer. 🙂 Men søde det er de sku! Så små og nuser!

20140710-101219-36739045.jpg

2 thoughts on “Mit seneste fejlkøb til Alexander

Skriv et svar

