Eksamensgaven til mig selv

20140707-141023-51023403.jpg

Jeg sidder stadig med armene over hovedet. Har gjort det lige siden min eksamen for 14 dage siden, og nyheden om min novelleudgivelse. Jeg er stadig røv stolt af mig selv, og selvfølgelig skal sådan noget fejres med en gave. En perfekt anledning til at forkæle sig selv! 🙂

Ligepræcis det var min første tanke, da et tilbud om en signeret Maren Uthaug bog dumpede ind i min indbakke. Det handler om hendes bog “Og sådan blev det.” En bog som jeg allerede har læst og  anmeldt, men som jeg dengang lånte på biblioteket. Derfor var det et perfekt tilbud, for det er en bog jeg gerne vil eje. Så en kombination af lysten til at forkæle mig selv, og at eje et eksemplar af Marens bog, fik mig til at suse ind på hendes webshop. I notatfeltet skrev jeg at bogen skulle signeres til mig selv, og at det var en eksamensgave. Skrev også kort hvorfor jeg var så stolt af mig selv.

I fredags modtog jeg så dette eksemplar – ganske rigtigt med en fin lille hilsen fra Maren. Og sikke en hilsen. Sad med smil op til begge ører i flere timer efter jeg først havde læst det. Det er sjovt som ord fra en fremmed kan varme så godt! I dette tilfælde er det fra en forfatter jeg respekterer utrolig meget og som laver et stykke arbejde jeg virkelig nyder. Så de ord fra Maren betyder enormt mig for mig. Det bliver en bog der for æres plads på boghylden. 🙂

 

20140707-141024-51024309.jpg

3 thoughts on “Eksamensgaven til mig selv

  1. Åh, jeg belønner også altid mig selv med bøger 😀 Det er det bedste, man kan gøre, synes jeg 😉 Og nøj hvor du har valgt en fin måde at gøre det på 🙂

  2. Pingback: Mit møde med Maren Uthaug | nenaskov

Skriv et svar

