Ferieglimt og eksamenstid!

Ferie og eksamen er ikke godt for bloggen! Tiden forsvinder mellem fingrene på mig, og inden jeg har set mig om, går der en hel uge mellem mine indlæg. Men det har været en dejlig miniferie, hvor der, selvom jeg har siddet med eksamen, har været tid til familien! Vi har blandt andet været på Rømø – vores yndlings smuttursdestination når vi er hjemme på ferie i sønderjylland. Denne gang fik Alexander fat i en ballon, hvilket var et stort hit. Se selv på denne lille video:

Udover dette vil jeg lige dele en skøn lille “bog” jeg fandt i en butik på Rømø. En bog fyldt med te Den var bare skøn – desværre lidt for dyr efter min mening, men det gør den jo ikke mindre sjov! 🙂

Photo 30-05-14 13.22.41 Photo 30-05-14 13.22.47

 

Jeg afleverer opgave imorgen, også har jeg 2 uger til at læse op til den mundtlige eksamen. Det er lige til at overskue i det gode vejr. Glæder mig til sommerferie, og masser af tid til at læse bøger, skrive på mine historier og selvfølgelig lave indlæg til bloggen! 🙂

 

Skriv et svar

