Mors dag og gamle indlæg!

20140511-192111.jpg

Se lige hvad jeg har fået “af min søn” i dag! 🙂 Dejligt med Mors dag! Glæder mig til at vise Jer billeder, når det er bygget og sat sammen med min biograf. (Se her)

Jeg vil bruge dagens indlæg, på at gentage et par gamle indlæg,  i håb om at jeg får flere henvendelser! 🙂 Rigtig god søndag til alle!

 

Jeg søger stadig en læseklub.

For nogle uger siden, lavede jeg dette indlæg, hvor jeg efterspurgte folk til en læseklub. Jeg har, som skrevet, ikke de store krav – du skal blot være glad for litteratur, og have lyst til at diskutere de ting du læser.

 

Jeg har stadig bøger til salg/gives gratis væk.

Se dette indlæg for de bøger jeg stadig har stående, og som jeg sælger eller giver væk for en kop kaffe, ramme cola, you name it.

 

Skriv et svar

