Lækre bananpandekager

20140509-115536.jpg

Torsdag og fredag har jeg været på seminariet – hvilket altid kræver en lille ekstra forkælelse til de lange dage. Jeg har før bagt pølsehorn, pizzasnegle og muffins, men denne gang ville jeg prøve kræfter med de “knap så usunde” bananpandekager. Det er min svigerinde, der har præsenteret mig for denne lækre snack, og som jeg har fundet en opskrift på her. De indeholder ingen sukker, men kun æg, mel, havregryn og banan.

Jeg har bare haft dem med i madpakken og spist dem kolde, men de kan helt sikkert også varmes op dagen derpå. Bon appetit! 🙂

 

 

Skriv et svar

