Mit koldskål alternativ

20140429-182526.jpg

Jeg har aldrig lært at spise koldskål, hvilket altid har ærgret mig, da det virker mega lækkert og nemt, for dem der kan lide det. Jeg har forsøgt mange gange, også med de nyere versioner med frugt osv., men det har aldrig rigtig smagt mig. Det ender altid med, at jeg kun spiser kammerjunkerne, hvilket ikke holder i længden. Heldigvis har jeg fundet et alternativ, nemlig Cheasy’s vanilje yoghurt. 

Så som en afslutning på en skøn sommerdag, har Alexander og jeg  spist yoghurt med friske jordbær, vindruer og bananstykker til aftensmad. Det er måske slet ikke et direkte alternativ til koldskål, men mere et alternative til frugtsalat med vaniljecreme. 🙂 Ligegyldigt hvad, så smager det enormt godt! MUMS!

Alexander var enig! 🙂

20140429-183556.jpg

 

Skriv et svar

