Tidsfordriv

20140427-205924.jpg

 

Kender I de “slemme” apps, der stjæler alt ens tid? Jeg kender dem alt for godt! Både når jeg vågner om morgenen, sidder og slapper af i sofaen, eller skal i seng om aftenen. Det er skønt ik?! 🙂

Blandt de apps der er at finde på min telefon, kan jeg nævne The Simpsons  Tapped out som det værste og mest tidsspisende væsen. Jeg bruger ingen penge i spillet, kun tid. Og sikke meget tid. Har haft appen i 2 år, og tør slet ikke tælle sammen, hvor mange minutter jeg har spildt.

Et andet spil er CandyCrush – en dille jeg har oplevet hos mange andre end mig selv. Her er jeg heldigvis nået til et sted, hvor jeg ikke kan komme længere, hvilket gør at jeg har opgivet og ikke spilder tid på det mere. Til alle der spiller candycrush, kan jeg anbefale dette sjov indslag. 🙂

Et spil jeg fornyelig er blevet præsenteret for, er 2048, hvor man skal få point ved at lægge tal sammen. Et af de spil, hvor jeg bliver ved og ved og ved, for jeg var liiiiiige ved at slå min egen record!

Og så er der Ruzzle, hvor man skal danne ord på tid, og hvor min mor bliver ved med at tæske mig. Har ikke fundet ud af, om det er mig der er for langsom, eller min mor der spiller det for tit 😉

 

Hvilke apps stjæler Jeres tid? 🙂

One thought on “Tidsfordriv

  1. Pingback: Om læsning, forhindringer og prioriteringer | nenaskov

Skriv et svar

