Spontane fridage

20140422-130055.jpgDa mit job som lærervikar ikke er med garanti for timer, så opstår der, som idag, spontane fridage. Alexander er allerede sendt i vuggestuen, når jeg med garanti kan sige at jeg ikke bliver kaldt ind, så jeg har hele dagen for mig selv, indtil han skal hentes.

Idag har jeg især været taknemmelig for lidt ekstra tid til at få læst og lavet denne uges opgaver. Og minsandten om der ikke også har været tid til en løbetur, samt en omgang bodyflow ude på plænen. Man føler sig som et helt nyt menneske! 🙂

Som ekstra bonus er køleskabet fyldt med lækre rester fra gårsdagens påskefrokost! Så frokosten er friskbagt rugbrød med laksetartar. Mums!

Det er sjovt, som jeg altid når mere på de spontane fridage, end de planlagte! 🙂

 

Skriv et svar

