Små påskeglimt

20140421-182318.jpgSå er ferien desværre forbi, og imorgen starter hverdagen igen. Dejligt at ugen kun har 4 dage, og så er der weekend 🙂 Ved godt, at det lyder som om at hverdagen, er noget der skal overstås, hvilket absolut ikke er tilfældet. Jeg elsker mit studie og mit job, men elsker endnu mere den gode tid til familien, som weekenden bringer.

Vi har brugt påsken på, at gøre alle de ting vi aller helst ville. Alexander og jeg har været i svømmehallen, jeg har læst en masse bøger, arbejdet med studierelevante ting, haft besøg, været på besøg, været i LEGOland og selvfølgelig også den obligatoriske forårsrengøring, der denne gang også indebar vores kontor/gæsteværelse. Et rum der  virkelig trængte til en “smid ud, du bruger det ikke” tur. Nu har vi booket en stand til det lokale bagagerumssalg i Juni, også kan vi da komme af med alt vores ubrugt “ragelse.”

Jeg håber I allesammen har haft en skøn påske, og har haft mulighed for at nyde det fantastiske vejr. 🙂

 

 

 

Skriv et svar

