Endnu et legoprojekt

Nogle kvinder får blomster, jeg får LEGO. Og det er jeg udemærket tilfreds med! 🙂

Det er ved at være noget tid siden, jeg fik denne skønne pakke – som jeg kort forinden havde blogget om (her). Så det var med stor fryd ,at jeg hurtigt planlage mit skolearbejde først på uge, for så at kunne komme igang med at bygge min nye biograf. Skæbnen ville dog, at jeg skulle ende i mit lille uheld, og projektet blev sat på standby for en stund. For hjernerystelse og mange små LEGO klodser, det fungerer ikke i længden.

Men nu er jeg færdig og det har været ventetiden værd. Det er en fantastisk fornemmelse, og for mig en mediterende stund, at sætte de små LEGO klodser sammen, og se bygning, figurer mm. udvikle sig fra ingenting til noget meget imponerende.

Biografen er den del af LEGO’s Creative Expert Modular building serie, hvor man kan sætte flere bygninger sammen. Så jeg glæder mig allerede til den næste “blomst”! 🙂

 

20140413-092912.jpg

One thought on “Endnu et legoprojekt

  1. Pingback: Mors dag og gamle indlæg! | nenaskov

Skriv et svar

