Bloglovin

Kender du bloglovin?

Jeg opdagede stedet for et par uger siden, da jeg ledte efter blogs om bøger. Bloglovin er et sted, hvor man kan samle, alle de blogs man følger under et tag. På denne måde behøver man ikke bevæge sig rundt på nettet for at læse dem. Ja selvfølgelig under den forudsætning at bloggerne har tilknyttet deres blog på bloglovin.

Jeg er meget imponeret og synes, det fungerer enormt godt, når jeg selv i løbet af dagen vil opdateres på de blogs, jeg følger. Ydermere har de en udemærket app, som gør det nemt at tjekke direkte på min iphone. Plus du behøver ikke selv at blogge, for at følge andre bloggere. Det er for alle!

 

Skærmbillede 2014-04-07 kl. 12.31.10

 

 

Følg min blog på bloglovin?

Det eneste du skal gøre at at oprette en bruger, enten via brugernavn og password, eller via facebook, og så søger du blot på de blogs, du vil følge. (Hvis det er min blog du vil følge, kan du også “bare” trykke på linket på min forside, hvor der står “følg mig på bloglovin”). Det er super nemt!  🙂

 

Skærmbillede 2014-04-09 kl. 16.26.00

 

Skriv et svar

