Læseklub søges!

20140407-174901.jpgLÆSEKLUB SØGES!

 

Jeg har længe gået med tankerne om at joine en læseklub, og nu hvor jeg er kommet godt i gang med at læse igen, så er det nu oplagt at få stablet en på benene.

Mine tanker med læseklubben:

 

Vi mødes ca. hver anden måned. Enten hos hinanden, eller i byen.

Vi skal læse en bog til hver gang, som vi i fællesskab vælger.

Det skal først og fremmest være en læseklub, men der skal også være plads til at snakke om andre ting.

Der er ingen forventninger om en universitetsgrad, blot et hoved fyldt med tanker.

 

Har du lyst, eller kender du en der har lyst til at være med i min læseklub, så giv mig et praj her på bloggen, via facebook eller mail.

 

Jeg har på fornemmelsen, at det kunne blive enormt godt! 🙂

 

 

4 thoughts on “Læseklub søges!

  1. Hej Nena
    Jeg synes din ide om bogklub lyder spændende og tænker at det måske godt kunne være noget for mig!
    Lad mig endelig vide om du får flere henvendelser så vi kan stable noget på benene😊

    Kh Tina
    (P.s. Hvis du ikke kan huske mig, så læste vi ernæring og sundhed sammen på specialedelen inden jeg gik på barsel)

    • Hej Tina

      Selvfølgelig kan jeg huske dig 🙂 Håber du har det godt!

      Det lyder bare rigtig godt. Du kan evt. forhøre dig i din omgangskreds. Kan være du kender en til der vil være med! Men vi kan ihvertfald lige snakkes ved.

      kh Nena

  2. Hej Nena.
    Jeg synes også at det kunne være sjovt at være med i en læseklub, så det kunne måske også være noget for mig. Er det en bestemt genre? Skønlitteratur, faglitteratur?

Skriv et svar

