Madplaner – inspiration

IMG_3228

Det bliver søndag aften, og man falder udmattet sammen foran fjernsynet efter at børnene er puttet, opvasken taget og madpakkerne smurte. Men så kommer man i tanke om madplanen til næste uge, og opgiver næsten på forhånd, at det bliver andet end “de sædvanlige” retter, fordi at man ikke orker at være kreativ. Sådan kan det være, og derfor deler jeg vores madplaner her, til fri inspiration! 🙂

Jeg skriver ikke opskrifter på, og ikke altid kilder, da mange af opskrifterne ligger i mit hoved, eller står i en kogebog på hylden, men spørg endelig.

Jeg forsøger at variere vores retter, men jeg har også accepteret, at vi har ynglingsretter, som så kommer på lidt oftere. Det skifter typisk med årstiden, hvilken ret der er mest populær. Plus jeg skal altid have Alexander med i tankerne, for skal vi have noget, han ikke kan lide eller kan spise, så betyder det dobbelt madlavning.

Skriv et svar

