Vintertøj på udsalg

Så er det vist tid til et sparetip! Køb vintertøjet til ungerne året før.

15331402_1426

Sidste år i januar købte jeg den flyverdragt og vinterjakke til Alexander, som han bruger nu, og jeg har lige købt flyverdragt til næste år. Begge gange har jeg sparet min. 50%, og sidste gang var det på en flyverdragt der, i starten af vinteren igen kostede normalprisen. Så hvis man er uheldig, og ungerne vokser udenfor kurven, så kan man nemt sælge flyverdragten, til den pris man har givet.

Sidste år købte jeg en Molo, som vi har været rigtig glade for, så derfor er det blevet endnu en molo – bare en anden farve.

 

Og vi kan jo ikke komme udenom, at de skal have nyt tøj hvert år, så hvorfor ikke være lidt snedige så længe de er så små, at de er ligeglade med om den er blå eller grøn, og hvad der står på mærket! 😉

Skriv et svar

