Hjemmeblandet te

20131026-142957.jpg

Jeg er aldrig rigtig blevet en kaffe-person, men holder meget af en god kop te, især på de småkolde dage. Frisørens te er min yndlings, men jeg synes ikke altid, at butikkernes blanding er efter min smag.

Heldigvis havde jeg en klog veninde, der fortalte mig, hvordan jeg selv kunne frembringe den karakterisktiske smag af mynte og lakrids. Man køber pebermyntete i matas og hakket lakridsrod i Tiger og vupti – så har jeg min egen udgave.

Det fede er, at jeg kan justere på lakridssmagen efter lyst, og så er det klart billigere, end de blandinger jeg før købte hos te forhandlere. 🙂

One thought on “Hjemmeblandet te

  1. Pingback: Om læsning, forhindringer og prioriteringer | nenaskov

Skriv et svar

