“Hjemmelavet” julepynt

Jeg ELSKER jul, men det er altid den tid på året, hvor jeg ærger mig mest over mine manglende kreative evner. I år, er først gang at jeg i oktober ikke har fundet strikketøjet frem, kun for at ende i frustration over, at det bare ikke er for mig. Men lidt har jeg selv fået lavet og lidt har min mor hjulpet mig med. 🙂 Og med mit stramme SU-budget, så har jeg i år forsøgt ikke at bruge en formue på julepynt!

Udover det har jeg fundet 2 bedårende og meget julende ting, som jeg helt sikkert vil tage med i min julekasse til næste år.

Først pynt til døren, som mor har lavet. Gran, kogler, ståltråd, bånd og lidt glimmer-pynt og vupti.

IMG_2943

Så er mit fad blevet opdateret med lidt jul.

IMG_2956

Adventstagen er fundet frem. En normann stage, med bånd omkring. Lidt grønt, en glimmerstjerne og 2 magnetiske mus. (Musene er fra Maileg og købt hos butik Waldo)

IMG_2950

Et lille “juletræ” i vinduet

IMG_2961

Også de to søde ting jeg faldt over da jeg søgte inspiration på nettet.

Kaffehygge og snefnug

IMG_3467

http://vuptivedel.blogspot.dk/2013/11/hjemmelavet-julepynt.html

Og så den som jeg helt sikkert selv skal lave, når knægten bliver størrer. En lille nisse flytter ind.

nissedoer

http://www.valdemarsro.dk/nisselojer-og-julehygge/

Skriv et svar

