Julemanden har været på besøg!

IMG_5591En tidlig julegave har fundet vejen til vores køkkenbord – og jeg er total forelsket! Den er bare SÅ fin og passer godt til vores blender! 🙂

Har allerede prøvet den af med almindelig boller, og hold da op hvor er der stor forskel i dejen, når jeg selv ælter og når den gør det for mig. Næste projekt er rugbrød, så snart min surdej er klar.

Jeg har hørt fra forskellige, at vælger man de lækre økologiske ingredienser, er besparelsen ikke så stor på rugbrød, ift. når man køber i butikken. Men jeg er sikker på, at det rugbrød man selv bager, er meget lækre end det jeg plejer at købe, så den besparelse er klart værd at tage med.

Og nu er ønskesedlen blevet fyldt med alt det fede ekstra udstyr, der kan købes til. Specielt den der kan lave is! Den er jo et must have! 🙂

Skriv et svar

