Sjæl og shopping.

20131028-180736.jpg20131027-140756.jpgHeldigvis er bugettet ikke så stramt, at der ikke er plads til at shoppe lidt en gang imellem. 🙂

Og når jeg så skal forkæle mig selv eller vores hjem, så elsker jeg at gå på jagt efter ting som man ikke finder i metervis i Imerco eller VILA. Ikke at ting man finder der, ikke også kan være lækre og jeg ejer også ting som “alle andre også har” – men bare en gang imellem kan jeg godt lidt at shoppe i anderledes omgivelser. Jeg elsker især at finde små hyggelige butikker, hvor man kan mærke stemningen og varmen når man træder ind af døren og hvor man kan finde små eksklusive ting, og blive inspireret i f.eks. dekorationer og sammensætninger. Jeg er ikke særlig kreativ eller nyskabende, så det er klart et successkriterie at den butik jeg handler i, viser mig hvordan jeg kan gøre. Giver mig ideer.

Jeg var igår afsted i en af disse fantastiske butikker og har fandt lidt ekstra pynt til stuen og en trøje til mig selv. Min mor og jeg kørte ind til Højbjerg v. Aarhus, ind til butik Waldo. Her finder man nemlig både sjæl, varme og masser af lækre ting. Vil helt klart anbefale det, hvis man er på de kanter. (www.waldo.dk)

Nu får det lille rensdyr en plads sammen med et par bloklys og kastanjer – som en lille forsmag på julens kommen. 🙂

Skriv et svar

