Gratis underholdning på biblioteket

En af de ting jeg synes hurtigt koster penge, er underholdning. Så her i efterårsferien var mit mål at Alexander og jeg skulle finde på ting der var gratis – eller ihvertfald så billige at det ikke gjorde ondt på kontoen. Jeg havde ham hjemme i 2 dage og planen var, at vi rigtig skulle i skoven og lege i blade og nyde efterårssolen. Men vi var uheldige og endte i regnvejr, så mor skulle pludselig finde på på noget nyt.

Så kom jeg i tanke om biblioteket. Har aldrig selv brugt biblioteket til andet end at låne bøger, men mindes at have hørt at det var et super sted for børn. Og det var da lige det det var. Der var masser af bøger at kigge i, også bøger til babyer. Der var legetøj, blandt andet bObles, og der var andre børn at kigge på.  En af Alexanders ynglings ting i øjeblikket, er at sidde og iagttage. Så det blev til ganske udemærket underholdning for den nette sum af 0kr.

Det bliver ihvertfald ikke sidste gang vi besøger bibliotektet. 🙂

One thought on “Gratis underholdning på biblioteket

  1. Pingback: Minimaxx – biograftur for de mindste | nenaskov

Skriv et svar

