Nyhedsmails med tilbud – de lokker jo….

Jeg ved, at jeg ikke er den eneste der får utallig af nyhedsmails fra diverse onlinebutikker. Specielt efter jeg har fået Alexander, tikker der konstant mails ind med nye tilbud og must haves. Det er jo som at lokke et lille barn med slik. Jeg er heldigvis så doven anlagt, at selvom jeg fylder indkøbskurven med varer, så ender det med at jeg lukker siden ned, når det går op for mig at jeg først skal bevæge mig ud efter min pung for at kunne gennemføre købet. Så det i sig selv har reddet min konto mange gange… men hvorfor overhovedet sætte sig selv overfor denne fristelse?

En af mine dårlige undskyldninger for at få disse nyhedsmails er, at det jo kunne være at jeg lige stod og manglede det de har på tilbud. Men det kan vist tælles på en hånd hvor mange gange jeg egentlig har endt med at benytte tilbuddene til ting jeg i forvejen stod og manglede, istedet for ting som jeg pludselig opdagede var et must have. Ingen tvivl om at knægten har mange ting som han nok godt kunne leve uden – men kunne hans mor?! 🙂

Så nu må jeg handle og starte fra en ende af med at afmelde alle mine nyhedsmails. For hvad jeg ikke ved, har jeg ikke ondt af. Og ingen tvivl om at jeg nok skal opdage tilbuddene alligevel når jeg surfer nettet. Et nyhedsbrev vil jeg dog beholde, og det er føtex’s – for vil så nødig gå glip af deres øko-dage, hvor de sætter alt økologisk ned.

4 thoughts on “Nyhedsmails med tilbud – de lokker jo….

    • Og det faktum at de gør hvad de er skabt til – det er jo for galt. Eller også er det bare “os” der er for “dumme” siden vi falder i med begge ben! 🙂 Men ingen tvivl om at det i vores hjem er mere mig end min mand der drages af tilbud!

Skriv et svar

