Fagforening og A-kasse

Endnu et skridt mod luft i budget er idag taget. Jeg har meldt mig ud af min gamle fagforening og a-kasse og meldt mig ind i dlf og dlfa. Besparelsen bliver 600kr om måneden, hvilket jo også er en sjat. 🙂 Dog kan jeg kun være medlem med fri kontigent i dlfa indtil jeg bliver 30 næste år – det er vist sådan alle steder. Synes det virker urimligt at man som studerende ikke bare er studerende, men også skal tages i betragtning af alder. Men indtil da, er det da rart at spare lidt penge!

Kunne være jeg også skulle få tjekket forsikringerne…!

Skriv et svar

